سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
مرداد 89 - گل نرگس
مدیر وبلاگ : معصومه تندرو[9]
نویسندگان وبلاگ :
طاهره رمضانی[0]

تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
سخنان بهمن
مرداد 89


لینکهای روزانه
اهسته اهسته [3]
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
عاشق آسمونی
رشادت
اهسته اهسته
اهسته اهسته
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
مرداد 89 - گل نرگس


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :28283
بازدید امروز : 1
 RSS 

به خدا گفتم مرا مرادی بفرست / طوفان زده ام راه نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه نذر گل یاس صلواتی بفرست

عفت:نشانه زنان خوب است

عفت داشتن یکی از خصلت های اساسی فرد با ایمان است.حتی در ادیان دیگر که درباره اش چیزی نگفته اند مورد پسند انها است خلاصه معنای عفت پاکی است و بی گناهی. حتی مردانی را دیدیم که خطا کار وگنه کار بودند ولی در موقع ازدواج وانتخاب همسر به دنبال زن با عفت میخواستند متاسفانه خیلی از زن ها و به خصوص دختر خانم ها این نکته را اصلا نمی دانند که با قرتی گری وبی بند وباری هیچ مردی را جذب خود نمی کنند مگر اینکه طرف خودش هم سرو ته او معلوم نیست که چی هست.

عفت داشتن مایه ی شرافت بر همه شرافت ها است وبهترین زینت و ارزش زنان است زن با عفت دانه ای قیمتی است وهر کسی در هر دین و مرامی که باشد زن باعفت را دوست دارد عفت داشتن بالا ترین و برترین خصلت مردانگی استوبا عفت داشتن مرد از نامرد معلوم می شود وزن خوب از زن بد قابل تشخیص است وهمین طور به اندازه داشتن حیا/داشتن عفت است وخمیر مایه عفت حیا می باشد.

حیا: همه دین است . سرمنشا عقل پس از ایمان به خدا حیا داشتن است . حیا وایمان به هو وابسته اند واز هم دیگر جدا نمی شوند. خصوصیت اصلی دین اسلام ونشانه وعلامتش حیا می باشد.

خواهرم دخترم: ایا این سرمایه عظیم (حیا) دروجودتان هست. با حیا داشتن قیمت وارزش خود را بالا ببرید وکسی از حیا داشتن ضرر نکرد بلکه همش منفعت است.



نویسنده : معصومه تندرو » ساعت 8:5 عصر روز شنبه 89 مرداد 23