سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درباره نویسنده
سخنان بهمن - گل نرگس
مدیر وبلاگ : معصومه تندرو[9]
نویسندگان وبلاگ :
طاهره رمضانی[0]

تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
سخنان بهمن
مرداد 89


لینکهای روزانه
اهسته اهسته [3]
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
عاشق آسمونی
رشادت
اهسته اهسته
اهسته اهسته
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
سخنان بهمن - گل نرگس


لوگوی دوستان



وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :28277
بازدید امروز : 4
 RSS 

0امام خمینی(ره) در ادامه وصیت نامه شان در باره  شکر نعمت  انقلا ب و وعده نصرت الهی چنین فرموده اند :

اما به ملت عزیز ایران تو صیه می کنم که نعمتی که با جها د عظیم خو د تان و خون جوانان برومند تان به دست اوردید همچون عزیز ترین امور قدرش را بدانید واز ان حفاظت وپاسداری نمایید ودر راه ان / که نعمتی عظیم الهی و امانت بزرگ خداوندی است کوشش کنیدواز مشکلاتی که در این صراط مستقیم پیش می اید نهراسید که ان تنصرواالله ینصر کم و یثبت اقدا مکم . ودر مشکلات دولت جمهوری اسلامی با جان ودل شریک ودر رفع انها کوشا باشید ودولت ومجلس را از خود بدانید / وچون محبو بی گرامی از ان نگهداری کنید . ***  ونیز فر مو ده اند  / اکنو ن وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال اینده و رییس جمهور و روسای جمهور ما بعد وبه شورای نگهبا ن و شورای قضایی ودولت دولت در هر زمان / ان است که نگذارید این دستگا ههای خبری ومطبو عات ومجله ها از اسلام و مصا لح کشور منحرف شوند.

وباید همه بدانیم که ازادی به شکل غر بی ان/ مو جب تباهی ودختران و پسران می شو د/ از نظر اسلام وعقل محکوم است. وتبلیغات ومقالات وسخنرانیها وکتب و مجلات بر خلاف اسلام وعفت عمومی ومصالح کشور حرام است . وبر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از انها واجب است. واز ازازادیهای مخرب باید جلو گیری شود. واز انچه در نظر شرع وحرام وانچه بر خلاف مسیر ملت وکشور اسلامی ومخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود/ همه مسئول می باشند. ومردم وجوانان حزب اللهی اگر بر خورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند واگر انان کوتاهی نمودند/ خودشان مکلف به جلو گیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد.

***وکلام امام (ره):

اقا|تمام گرفتاری های شرق از این اجانب است/ازاین غرب است/از این امریکا است الانتمام گرفتاری ما از امریکا است. تمام گرفتاری مسلمین از امریکا است .ازاین امریکایی است که سهیونیسم را ان طور تقویت کرده است وان طور دارد تقویت می کند وبرادرهای مارا فوج فوج می کشند.(صحیفه امام/جلد10/صص 391و392)

 

سخن شیرین:

امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند وجوان های ما هم مطمئن باشند که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند....

غلط می کند دخالت نظامی بکند. نترسید...نترسانید..همین تعبیری که جوان های مااز روی احساسات جوانی کردند ککه اگر چنان چه امریکا بخواهد دخالت نظامی بکند/ ما چه خواهیم کرد اصلا این "اگر"ش راهم نباید بگویند. امریکا عاجز است از اینکه دراینجا دخالت نظامی بکند...(صحیفه

امام جلد 10/صص516و517)

تمام مطالب وسخنان امام برای امروز است پس میتوانیم باعمل کردن به ان کشور رابسازیم.

جوانان عزیز چشم امید امام به شما بوده وهست پس این چشم ها را نا امید مگردانید

کشور رابا فکر خودما باعقاید خودمان وبا میل خودمان بسازیم نه با میل بیگانگان.



نویسنده : معصومه تندرو » ساعت 5:7 عصر روز جمعه 88 بهمن 30


س

واینک افتاب مدینه دوباره غروب کرده است وگرمای دلنشین کلام دوست دلهای یخ زده این دیار را گرما نمی بخشد

یادش بخیر!روزی طنین زیبای پیامبر خوبی ها دلهای مضطرب غرق شدگان پر از امید می کرد

افسوس که اکنون مدینه /مدینه ایست بی محمد(ص) وزهرا(س)وکوچه_کوچه یاین شهر غربت غدیر را به تصویر می کشد.

 

 

فرازی از وصیت نامه امام خمینی(ره)درمورد اسلامی بودن نظام و وظایف مومنین:

توجه به این بند ها وفرازها برای پیروی واقعی از راه وخط امام قابل توجه وتامل است.

*مامفتخریم وملت عزیز سرتا پا متعهد به اسلام وقران مفتخر است که پسرو مذهبی است که میخواهد حقایق قرانی که سراسر ان از وحدت بین مسلمین بلکه بشریت دم میزند. از مقبره ها وگورستان ها نجات داده وبه عنوان بزرگترین نسخه نجات دهنده بشر از جمیع قیودی که بر پای ودست وقلب وعقل او پیچیده است واورا به سوی فنا ونیستی وبردگی وبندگی طاغوتیان می کشاند- نجات دهد. اسلام وحکومت اسلامی پدیده الهی است که با به کار بستن ان سعادت فرزندان خود را در دنیا واخرت به بالاترین وجه تامین میکندوقدرت ان دارد که قلم سرخ بر ستم گری ها و چپاول گری ها وفساد ها وتجاوز ها بکشد وانسان ها را به کمل مطلوب خود برساند.

*وملت ما بلکه ملتهای اسلامی ومستضعفان جهان مفتخرند به اینکه دشمنانشان که دشمنان خدای بزرگ وقران کریم واسلام عزیزند درندگانی هستند کهاز هیچ جنایت وخیانتی برای مقاصد شوم جنایتکارانه خود دست نمیکشند وبرای رسیدن به ریاستومطامع پست خود دوست و دشمن را نمیشناسند  

 

 

لام برای مقدمه نوشته های زیر را برایتان انتخاب کردم:

نویسنده : معصومه تندرو » ساعت 10:34 عصر روز دوشنبه 88 بهمن 26